Grejat!

Ja ha vad har jag sysslat med sen sist då? Jo jag har varit till Västerås och handlat. Det blev några nya tights och en låda vanliga stumpbyxor nu när benen börjar blekna efter sommarsolningen. Solarium blir det inte för mej inte!
Sen blev det storhandla av och fixa på ICA Maxi för att hålla blodsockret på en hugrig Eddie. Vidare hem till Enköping där jag lyckades sätta i mej en kopp kaffe och ett halvt paket gräddglass innan det blev trädgårdsarbete. Klippte gräset och fyllde jordmassor där det fattats länge. Såklart ploppar ideér fram och som vanligt startar jag upp nya friska projekt innan de gamla är avslutade. Men det blir bara bättre och finare därute in my Garden of Delight!Nu stökar Eddie i köket där han fixar strips,kycklingspett och bearnaise sås. Jag plockar och donar med allt jag stökat till så vi får en dräglig tillvaro här ikväll. Rapporterar vidare sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0