Händer grejer!

Vad jag har hållit på denna morgon. Redan har jag hunnit ringa massor av samtal. Det är så bra med en ledig dag så här när alla myndigheter och annat är nåbara. Visst är det bra med mail,mycket kan skötas därifrån. Men ibland är det nödvändigt att kunna tala öra mot öra också! Just nu är planen att köra lite personlig hygien och sen skriva klart det sista arbetet i omvårdnadskursen. Sedan idag på eftermiddagen ska min kära kollega/klasskompis och jag på ett möte på ett demensboende inför geriatrik kursen som kommer härnäst. Den kursen tillhör mina valbara kurser som är den sista delen i denna utbildning. Det kommer väl att ta sin tid att göra klart den ,men det hänger bara på mej själv och min egen motivation hur snabbt det ska gå! En plan för en liten roadtrip ikväll är också på g, ja livet är till för att levas! Här och nu!



Bra bil för en roadtrip! Den står för tillfället parkerad i drömparken Enköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0