Helgens trevligheter

Men huj vad länge sen det blev något skrivet här. Jag gör en sammanfattning av helgen som varit. I fredagskväll var det partaj här i enköping med några jobbarkompisar. Vi sammanstrålade på torget vid sjutiden och satt sen en stund på All in! fter det gick vi vidare till Hörnan där vi pratade och dansade natten lång. En supertrevlig kväll för min del. Eftersom jag varit lite krasslig i veckan så gick den fina lördagen åt till vila och återhämtning. Förresten så hade snälle bilfixarn varit här och hämtat min bil på fredagen och ställt hit sin istället. Så framåt sextiden på lördagen åkte jag till honom och där stod Skodan färdigservad. Men där fick den stå. Vi åkte in till Västerås och käkade på kina och hade trevligt. Sedan tillbaka ut på landet för lite tillfixning och sen vidare på kräftskiva hos Tramps MC. Där träffade jag många kära vänner och hade ytterligare en toppenkväll. Nu har jag och Skodan tagit oss hem till Enköping igen. Vad som ska hända resten av dan är ännu oskrivet,så vi hörs igen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0