Höstplock i trädgården!

Åvilken jättemysig förmiddag vi har haft här hemma. mina fingrar luktar gott av dill eftersom vi har klippt ner det som fanns kvar i krukan och flyttat upp den på altan. Får se om den orkar komma igen nå mer! Det är så mellankoliskt vackert i trädgården en sån här dag. Fukten i gräset lyser som silver,och växterna sträcker på sig mot solen trots sin skröplighet. Vad synd att jag bara lagt av att fota för tillfället,har liksom ingen lust. Men jag spar det jag ser i mitt huvud och tar fram mina minnesbilder till vintern när jag behöver dom. Fotolusten är snart tillbaka,man måste liksom göra ett break ibland för att kunna ta in nya saker. Intresset för fotandet och bildredigerandet släpper jag aldrig,inte så länge jag kan använda mina ögon!

Så här ungefär menar jag ! Den här bliden är från min trädgård förra hösten vid den här tiden. Såå vackert och rogivande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0