Laktos och gluten och annat skit!

Energin jag fick av tortillachipsen har gått åt till att skriva klart ännu ett skolarbete. Nästa jag ger mej på handlar om diabetes, det har jag skrivit om tidigare och dessutom fått min delegering så det blir mest en transport sträcka av den anledningen. Annars är det ett mycket intressant ämne för min del! Det är där mitt intresse för kost kommer in. Förstår man bara hur det hela hänger ihop på riktigt så,blir allt så solklart med hur man egentligen ska leva och äta. Jag sa inte att jag gör det strikt ,men långt har jag i alla fall kommit! Å det är inte bara socker av olika arter jag bryr mej om,nej även gluten och salt får sig ofta en omgång av mej. Det viktiga är allt man gör åt rätt håll,inte att göra allt rätt. Så kan ingen människa leva,det tror då inte jag i alla fall,men medvetenhet och kunskap har aldrig skadat någon. Tror jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0