Men då....

Så fel det kan bli då! Läste ett papper som låg och skräpade på bordet här och det skulle jag inte ha gjort,eller rättare sagt det skulle jag ha gjort tidigare! När jag skrev på det kanske hade varit en bra ide! Nu får jag lov att riva upp alltihop för på det här viset funkar det inte hur som helst! Attans mej vad klantigt. Tänkte sätta mej och hänga vid fejjan istället,men för första pången fick jag vara med om det andra skrivit och klagat om men som inte drabbat mej tidigare. Det står att folk har kommenterat,men jag kan inte se kommentarerna! Inge roligt där heller. Snart går jag och drar nåt gammalt över mej,eller så kör jag ett träningspass! Vi får se. Hälsningar tjurpuppan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0