Mycket jobbblev det!

Tidigt i morse innan jag gick till jobbet så var jag så nyfiken så jag var bara tvungen! Jag bara måste ladda in bilderna som jag tog på resan igårkväll för att se hur de blev. Jag blev jättenöjd och tänkte att så fort jag slutar vid två och varit till Västerås och hämtat Eddie så lägger jag upp dem på bloggen, och berättar vad vi gjorde. Men så bidde det inte. Jag tog på mej att jobba kväll också för det fattades folk. Så det blev att kliva av och på igen efter två timmar. Kl 22 ikväll är jag färdig. Då blir det ett skutt i säng för morgondagen ser likadan ut, 7-22 med två timmars mellanrum för lite vila. Söndagen avslutar helgens arbete med 7-16. Vilka pass va,det gäller att vara stresstålig kan jag lova,men än har ingen kunnat hetsa mej och fått mej att tappa fattningen,det kan jag garantera fast det finns dom som försökt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0