Rent hus!

Min lilla inköpsvända som jag skrev om klarades av ganska snabbt och smidigt. Det skulle handlas såna där saker som man alltid måste ha hemma! Typ,tvättmedel,sköljmedel,tandkräm, rengöringsmedel,schampo,duschkräm och chokladkakor! Ja allt sånt där ni vet som ändå går åt och man blir frusterad när det är slut! Men nu är det bra bunkrat! Annars har jag mest pluggat och småstädat mellan varven ikväll. Faktiskt också sånt där tråk som att betala räkningar har okså blivit gjort. Ja det har nog varit ganska bra ordning på mej idag. Bokat in några möten,både till imorgon och till nästa vecka. Till och med skrivit en lista på saker jag ska komma ihåg i morgon att göra. Det är ju en ledig dag som hägrar i morgon så man kanske skulle kunna planera in nåt lattjo att göra på dan,varför inte hörrni! Pengar på fickan har man ju också när det nu rasslade in två löner samtidigt!


Rent hus ska det bli,och nuförtiden köper jag aldrig annat än flytande tvättmedel för jag vill aldrig mer ha en bajspropp i avloppet.Så kan det bli med billigt tvättmedel och toapapper som bara klumpar sig i rören! Vis av erfarenhet säger jag er detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0