Ruskväder!

Ibland,typ just nu så får uttrycket "att ha tak över huvudet" en så tydlig innebörd. Stack just ut huvudetpå trappen på framsidan för att plocka in några pelargoner som ska få sova inne i natt. Då kändes det bra att jag också skulle sova inne i natt. Det var blåsigt och kyligt därute,inte alls skönt! Jag känne mej faktiskt riktigt hurven om man får säga så,men så har jag också jobbat från sju i morse till halv tio ikväll. Vissreligen med tre timmars uppehåll mitt på dan,men då pluggade jag ju så då fick hjärna jobba då med. Nu ska jag strax lägga mej men först ska jag bara......



En sån här diskmedelspump har jag täkt att skaffa mej till köket! Snyggt och trevligt istället för de faktiskt riktigt tråkiga fula diskmedelsflaskorna som står framme i alla kök. Fult! Å så diskborstar och gula svampar med grönt på,för att inte tala om alla skitiga disktrasor man kan få ögonen på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0