Slutskrivet för idag!

Nu ger jag mej med pluggandet för ikväll.Har i alla fall skrivit färdigt avsnittet om venösa bensår och går nu in på hjärtsvikt som ligger i samma uppgift! Spar den till imorgon om jag hinner skriva nåt då. Först blir det jobb och en sväng till Västerås igen efter det.Sedan möter jag upp min egna bilmek som har lite planer för mina bilar. Som sagt var vad skulle jag göra utan alla fantastiska människor som finns runt omkring! Vet verkligen inte faktiskt! Nu får jag välja mellan att gå och lägga mej eller jobba lite vid photoshop,ska ta mej en funderare på vilket!


Här är en variant av HDR tekniken som jag gjort i Photomatix för nåt år sen. Bilden har jag tagit och den föreställer Skokloster slott! Nice tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0