Sovit länge!

Snacka om att sova länge,ända till klockan tolv! Satt visserligen uppe och hängde och pratade med mitt sällskap men såå trött borde jag väl ändå inte vara. Det kanske börjar visa sej att jag jobbat hela sommaren utan semester. Och så den här omställningen till att sommaren är över. Alla säger att hösten kan vara fin, men det är ju ändå inte som den varma sköna fria sommaren! Men det är ju  bara att gilla läget och hålla i alla positiva tankar. Strax ska jag göra mej iordning för en eftermiddagstur till Västerås,så långt dagens planer, så visar sej resten sen!

                           

Några sommarminnen att ta med in i hösten! Mina barn,Svea och alla mina fina blommor!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0