Tänker på mat

Idag har jag varit i farten tidigt fast jag är ledig. Känner mig ännu inte helt pigg,förkylning pågår nog fortfarande men den kan ju hållas där om den vill. Jag har saker att ta itu med ändå! Idag känns det som det bara är att greppa saker fast det inte precis bara är roliga saker. Visst måste bara göras. Jag ska inte lägga någon energi på att pladdra om det som är mindre roligt här på bloggen. Något jag ser fram emot idag fast det bara är en liten grej är den räkomelett jag tänker äta till lunch idag. Längtar så förskräckligt mycket efter ägg,det måste väl vara avsaknad av protein igen! Nu ska jag  fortsätta med med min "greppa sånt som måste göras dag"

Bön- och räkomelett

Räkomelett med bönor är det här,vilket bra tips,jag ska hälla röda linser i min så blir det ännu mera protein. Och godare med för den delen.


De här färdiga röda linserna är bara att hälla i,inget kokande hur lätt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0