Tillbaka!

Nu har jag varit på en trevlig runda i Västerås. God thaimat på Wokandgo med Eddie. Sedan runt i lite butiker och tittade och handlade lite smått. Solen kom fram igen och viftade bort det tråkiga höstvädret ett tag. Medan jag var runt och roade mej så pågick fixandet med värmepannan här hemma. Jag är skyldig bästa Micke och hans pappa mycket tack som hjälper mej när jag tappar tron på att det ska lösa sej. Nu gäller det bara att ratta in en lämplig temperatur när allt blivit uppvärmt så att det varken blir för varmt eller för kallt härinne. Det är ett speciellt knak ljudsom uppstår i huset när värmen brakar igång,det känns som hela huset knixar till och anpassar sej till nya temperaturen. Nä nu sätter jag fart och fixar lite så det blir nån ordning på torpet igen!
 


Kommentarer
Postat av: Irene

Vilka goa grabbar som hjälper dig hålla värmen uppe, hihi. Superskönt att det finns så fina människor. Kram till er från Irene

2011-09-15 @ 20:16:39
Postat av: Chevalena

Ja visst är det tur att det finns snälla människor,precis som du och de dina Irene!

2011-09-15 @ 22:29:23
Postat av: Micke Sahlin

Man gör så gott man kan..

2011-09-16 @ 07:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0