Upphittade bilder!

Jag skulle få lite bilder skickade till mej på mailen från förra helgen. När jag inte såg dom någon så frågade jag om han inte skickat dem men det hade han. Jag kollade igen men såg dem inte i alla fall. Började misstänka mej själv för slarv så jag kollade papperskorgen och där låg dem ju såklart. Blev visst kallad virrpanna och jag instämmer. Nu har jag dem i alla fall. En bild som jag gillar är den här.


Kolla jag har just parkerat hojen och är på väg hem till min lya i gamla stan,eller så! Mitt i natten var det i alla fall och på väg till hotellet kanske! Nja och inte direkt min hoj. Tror jag ska stoppa in bilden i photoshop och stöka till den lite mer fast den är bra som den är!

Framifrån!



Här vilar en tröttfot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0