Ut i solen!

Fast det är lördag så ställde jag larmet på kl 8 idag. Kom väl inte upp på första försöket men nu har frukosten klarats av och jag har satt på lite tvätt. Ser ut att kunna bli bra torkväder idag. Nu har jag tänkt mej ut i solen en stund och fortsätta köra jord till baksidan. Min vän kom igår med fler varuprover på stenar som han ev kan fixa till framsidan. Dessa är i så fall gråa och jättesnygga,de som var på gång innan hade redan blivit sålda,men de här är nog snäppet snyggare faktiskt! Nu sätter jag igång för tiden lider,måste hinna en hel del till innan jag börjar jobba kl 13.00! Hej svejs!


Så här ungefär,men aningen mer svart! Snygg och lätthanterlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0