Utgång på gång!

Planerna blev visst lite ändrade idag,jag får tråna efter den där räkomeletten ett tag till! Idag skulle bäste bilfixarn komma och vi skulle lufta kylsystem ,men regnandet gjorde att vi sköt upp det hela. Då tar jag mej en sväng till Västerås istället och köper vaccumpåsar och fikar lite. Så nu håller jag på och fixar fejset så det känns lite bättre att gå ut. En sån här förkylning kan ju få en att vissna till lite. Jag har i alla fall hunnit skriva en hel del på första uppgiften i omvårdnadskursen,det handlar om omvårdnadens historia och egna reflektioner kring själva begreppet,och då är vi inte inne på den medicinska delen. När jag funderar vidare på förmiddagens aktiviteter så inser jag att jag hunnit prata med åtta olika människor i telefon. Alla utom ett samtal var mycket positiva och ledde framåt. Men baksträvande ältare måste ju också få finns de kan ju inte själva rå för sin negativa läggning. Men hej så länge vi hörs åter om några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0