Nytt!

Nu har jag varit hemma en stund sen jag slutade jobba. Var nog inte hemma förrän strax före halv elva.  Nu har jag druckit lite ramlösa och ätit några salta pinnar. Så jag är nog färdig för sängen nu,jag ber att få återkomma i morgon med lite mera och matnyttigare inlägg.



Nr 260 Och 262 är ny färger i min Depend samling.



Köpte också en ny smokey eye effect penna,den andra från vänster,svart och vit. Den tredje från vänster har jag sen tidigare och den används ofta!


Ett par varmfodrade stövlar att ha på jobbet i vinter. Bra att stoppa ner jeansen i så det blir riktigt varmt om benen. Dessa kommer från skopunkten och kostar 499 kronor. Två par andra stövlar blev det också,ett par till från skopunkten och ett par från Belle shoes. Men det var inte bara shopping som förekom i Stockholm igår kväll utan mest var det en orgie i kvälls/natt foto.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0