Letar hus!

Det var en händelserik och aktiv dag idag. Känner att jag är redo för sängen om det ska bli lätt att gå upp tidigt i morgon! Jobb väntar nämligen. En rolig grej idag var när en vän som söker nytt,boende bad mej hålla koll på  internet eftersom han inte har någon dator själv. Ja det finns faktiskt de som väljer bort den biten! I alla fall så satt jag och kollade utifrån de önskemål han har. En liten gård typ,nånstans mellan Västerås och Enköpnig. Och jag dyker på världens ställe som jag själv gärna hade köpt om jag hade råd. Känner till det en del sen tidigare,och det var riktigt kul att lämna över det tipset. Får se nu om det kan bli något! Det finns flera bostadshus på gården,kanske man skulle sälja här och hyra en stuga på landet istället av honom!Nej nu ni tänker jag glida ner mellan de nytvättade lakanen och bara njuta. Både av sömnen och den underbara doften av ren tvätt! Godaste natten önskar jag er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0