Var är brödet?

Inte för att jag skulle ha det just nu men jag visste att jag hade köpt frukostbröd och tyckte jag tog med mej det in från bilen! Tänkte vara duktig och plocka undan efter mej ,nu när köket ändå fått sej en omgång. Men jag hittade int brödpåsen någonstans, Letade på massa tokiga ställen där jag kanske lagt påsen utan att tänka på det. Det är ju inte ovanligt att jag är släpper saker nånstans när jag "bara" ska göra något annat först! Sprantg t om ut till bilen för att dubbelkolla,nej inte där heller. Jag gav upp och tänkte, äh den kommer väl fram eller så glömde jag den i affären. När jag sedan öppnade skafferiet för att ta ett kex att gnaga på så upptäckte jag att jag fått en ny talang. Jag hade varit ordnigsam och lagt brödet snyggt på plats där det skulle vara utan att jag visste det. Man är på väg att bli en diplomerad husmor! Fantastiskt! Snart kryper jag ner i sängen efter en trevlig och bra dag,hoppas ni alla därute också både gett och fått bra energi idag. Soulshine på er alla!



Jag brukar roa mej ibland med att titta tillbaka i mina bildmappar och se vad jag plåtade samma datum som dagen fast något annat år! Den här bilden är tagen samma datum som idag fast år 2006! Den föreställer en av min fars klenoder! Det är en MG om någon undrar! Självklart har han den kvar än idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0