Forward

Det blev loppisar och butiker i Västerås och Enköping som fick besök härifrån idag. Jag rekade och kollade saker som kan vara bra att gjuta betong i. Det gäller att tänka rätt när man håller på,det blir liksom bakvänt på nåt vis. Det är nog bra för den kreativa delen i min hjärna att få jobba lite ett tag,just nu har det varit mer åt det andra hållet,så det här är bra!



Loppisfynd,5 kr st!



Penseér som ska bli till ett arrangemang vid min ytterdörr! Vilka vackra skapelser de är dessa blommor!



När jag drar igång att lära mej gjuta i betong så tänkte jag visa lite hur det går. Det här får bli min logga till de inläggen! Jag gjorde loggan lite sne och inte så korrekt. Precis som betong uppför sig!

Första inköpet vad det gäller material


Kakformar från Stor och liten. De är ca 15 cm höga. Det ska bli spännande att se hur det går med detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0