Invigning

Mimmis elgrill på min altan. Den fungerade alldeles utmärkt,toppen grej att ha så där på altan. Det är kyckling som grillas.





Här snurrar potatis med grillkrydda i actifryen samtidigt. Potatisen blir så krispig och fin i den!

Vilken tur att solen kom till sist i alla fall. Då hann trädgården få sig en omgång också! Mer löv blev räfsat,och jag ställde upp krukorna med frön på altan så de får torka upp efter allt regnande. Smågåglarna kvittrade så fint igen,det har varit så tyst på dem ett par dar när vädret inte varit så bra. Passade på att fräscha upp några solcellslampor och hjälpa deras batterin på laddning så de kan pryda trädgården på kvällarna med sitt ljus! Tänk att sloen och ljuset har sån bra inverkan på mej. Trots att jag jobbat mellan 7 och fyra så har jag ingen lust att vila när jag kommer hem såna här fina kvällar. Strax ska jag ner i tvättstugan efter min rena tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0