Snurrigt!

I morse vid en kvart i sju parkerade jag lillskodan på gatan utanför jobbet. Det är nämligen avgiftsfritt där på söndagar. I vanliga fall parkerar jag bilen typ ett kvarter därifrån. Va skönt att ha bilen nära eftersom jag visste att jag skulle jobba till 22.00 ikväll. Så när passet var slut längtade jag hem och satte iväg mot parkeringen,men när jag kom fram så var inte bilen där, jag hade gått ett kvarter i onödan till den gamla vanliga parkeringen,det var bara att vända och gå tillbaka till den parkeringen som var så bra för att den var nära! Jag hade jobbat så länge så jag glömt var bilen stod! Bryta invanda mönster kan straffa sej! Jag är rätt säker på att jag gjort samma grej en gång tidigare vid ett tillfälle! Förvirrad och radiostyrd men välbehållen hemma efter en givande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0