Söndagspyssel

Vi fick en riktigt fin och solig dag här i Enköping idag! Visst om det en kort regnskur precis när jag slutade jobbet men sen kom solen tillbaka. En tur till Västerås och lite käk med Eddie och Mimmi på Burger King blev det efter det. Sedan hjälpte vi Mimmi med att storhandla på Maxi. Nu är jag tillbaka i Enköping och har just plockat in alla pelargoner från altan. alla de nya jag planterade häromdagen har tagit sig fint men ännu inte fårr komma ut. vi får se vad det blir för väder i morgon så kanske de får prova. Jag har fått med mej några skott på några mycket vackra gammaldags röda pelargoner från en man,de ska i jord i morgon om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0