Augustikväll

Augusti började med riktigt fint väder,kan inte påminna mej att det regnat en enda gång idag! Vi får hoppas det håller i sej! Efter jobbet var det fullt hus här hemma Mimmi å eddie höll låda och jag lagade mat. Förresten har jag hunnit klippa mej idag,Enköpings nyaste och coolaste klippställe.
http://www.facebook.com/enkopingsharcenter?filter=2
 
Tre maskiner tvätt blev tvättade åt Mimmi som om några dagar åker till Turkiet på semester. nu har hon rena kläder tills dess. Jag har också flåsat runt minPW runda ikväll. Ungefär vid åttasnåret var väl det. Skönt som
alltid.
Ja å så det gamla vanliga,en bild på det framåtskridande arbetet med stenar och plattor. Mycket pyssel och tillrättaläggande kvar men det blir ju bara lättare och lättare ju längre man kommer. Det går liksom att planera
bättre när man har lite yttre ramar.Nu tänker jag bara koppla av och njuta av augustikvällen och så får vi se om jag blir ledig imorgon,hade i alla fall tänkt så,men man vet ju aldrig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0