Bildkavalkad!

Klurade lite på hur det skulle kunna se ut vid mina "pidestaler". Så fort jag hämtat mer plattor i morgon så ska jag färdigställa den här tanken. På med fiberduk runt kvadraten,sedan vanligt grus som jag har massor av och till sist dekorsten i någon färg. Det kan bli bra. Bättre än förut i alla fall.
Så här såg det ut för några veckor sen när jag startade upp det hela. sedan dess har ideerna sprutat fram och nu håller jag på att landa i allt skapande.
Här är en blomma som jag fått av en annan blomma på mitt jobb! Den ska få växa till sej och sedan planteras ut både på bak och framsidan av huset!
Å så en vy över arbetsplatsen!
Här är min fina nya skottkärra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0