Blommor å sånt!

Titta vad som fanns i mobilen,en bild från Tramps där kräftskivan hölls i Lördags!

 
Var en sväng till växtriket och handlade lite blomster tidigare idag! Tre stycken Gerbera för 59 kr. Två röda och en vit blev det! Två är på altan och en inne!
 
Äntligen har jag en egen Höstanemon! dessa är riktigt vackra och blommar från nu till långt in i Oktober om man har tur! Stora och kraftiga blir plantorna också om de trivs!
Här har den kommit på plats i rabatten! Hoppas den kommer att trivas hos mej!
En tuva med ett vackert gräs köpte jag också. Har ännu inte planterat den eftersom den där "läskiga grejen" kom ivägen för mitt arbete! Det är säkert den här fuktiga sommaren med allt regn som lockar fram en massa otrevligheter från sina gömmor!
En till blombild, dessa sötisar mår i alla fall bra och blommar glatt! De matchar min tvätt så vackert eller hur!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0