Glatt överraskad.

Först en arbetsdag på jobbet och sedan arbete med att hämta sten hos far min i Surahammar. När jag kom tillbaka hem så hade jag haft besök som lämnat en blomma och ett brev med mitt namn på utanför min dörr. Vilken överraskning,jag tänkte att det kanske var någon som ville gratulera mej i efterskott på min födelsedag,men det var större än så! Det var ett tack från underbara människor jag träffar i mitt yrke,som uppskattade mitt arbete och ville berätta det. Jag blev verkligen rörd och glad! Tack så mycket för att ni tog er tid och gjorde detta för mej!
En stor vinröd krysantemumboll pryder nu min trappa!
Nu hoppas jag på att regnet skall upphöra och att det torkar upp tills imorgon så jag kan använda tiden till att fortsätta fixa på gården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0