Härlig dag!

Okej då, var ska vi börja! En salig röra av arbete och nöje har pågått de senaste dagarna. Så full fart att jag inte hunnit med att skriva här. Igårkväll hann jag i alla fall med att lägga lite sten på framsidan igen. Det var ett tag sen! Det går finfint framåt kan jag säga! Senare,faktiskt på natt kröken fick jag sällskap på en vandring till drömparken för att kolla in hur där ser ut när det är mörkt och alla lampor i planteringarna lyser.
Här är ett exempel. Kanske lite suddigt men ändå. Promenaden gick vidare genom Enköpingsnatten och det var jättemysigt!
Hem för att sova ett par timmar och imorse bar det iväg med samma sällskap på en loppis och utflyktsvända. Faktiskt höll även den på till sent inpå kvällen. Tvätten som legat i maskinen sen vi for är nu upphängd i alla fall.
På den lilla ön har vi nyss suttit och mumsat melon. Detta är Skantzen i Hallstahammar. En kaffepaus gjordes innan i Strömsholm där de har värsta goda kanelbullarna! Loppisar i Kungsör och Köping har besöks och som vanligt packades lillskodan full med fynd som vi hittat. Ja det finns ingen ände egentligen,varken på fynd eller fina platser att besöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0