Hejsan då!

Nu har även måndagen hunnit passera förbi. Helgen har varit ledig från jobb och jag har haft det riktigt mysigt! I lördags var det arbete på tomten med gräsklippning och fixande i rabatter. Bl a flyttade jag på en rosbuske och ändrade om stensättningen runt en rabatt. Sedan framåt kvällen bar det av ut till Tramps på kräftskiva. Superbra kväll. Under söndagen fick jag ett mlass med grus hemkört igen,verkar kunna gå åt hur mycket som helst! Det är visserligen inget roligt för ryggen med allt av och på lastande men det är bara att bita ihop och göra det! Efter jobbet idag tog jag mej en shoppingtur till Kista och Barkarby där jag spatserade runt i lugn och ro. Köpte lite nytt till hösten i klädväg som jag kanske visar senare. Nu ska jag plocka undan lite här hemma,det blir lite högar här och där fast man inte är hemma,konstigt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0