Hemma på lunch

 
Här är de vackra blommorna jag sådde från frö i våras,de vänder sig mot solen och visar sin prakt men så fort det blir skugga så slår de ihop sej igen och vilar.Jag ska ta och kolla upp vad de hette för dessa vill jga ha igen!
Här är min lycka för idag. Alla mina nya plattor och stenar som väntar på att läggas. De fint staplade till vänster i bild är de jag köpte på Byggmax. de andra är fådda!
Här är gruset som kördes igår, det räcker mer än väl till läggningen,det som blir över går åt till andra projekt!
Det låga röret är en kontrollbrunn till av loppet som jag inte kan göra något åt.Istället är det bara att göra något vettigt av det faktum att den finns där. Till höger är ett betong rör som jag fick igår som grävts ner i marken. Ett till ligger och väntar på att bli urlyft ur bilen och skall grävas ner framför dessa mot staketet. Det blir helt enkelt en lite plantering av det hela. Runt om tänkte jag sen fylla med vacker vit och färgad sten! Nu är frågan om vad som skall hända med det röda staketet ännu mer aktuell. Snart har jag bestämt mej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0