Kvällens händelser

Här är några saker jag använder för att få mitt anläggnigsarbete någotsånär rakt. En bräda, en  tumstock och vattenpass. Oumbärliga grejer. Om man tittar noga på den lilla bubblan på passet så ser man att just här är det hundra % rakt. Men det är ett riktigt pysslande för att få till det när man gör det hela på mitt amatörmässiga vis,men det funkar!
Den här bilden togs tidigt ikväll när det kom en regnskur och jag var tvungen att ta en paus. Sen dess har en hel del hänt. I det här läget hade jag i alla fall fått dit de två cementrören brevid det fasta och ramat in det hela med vitt mexitegel.
Så här såg det ut när jag pausade. Under det lilla skärmtaket kom inte regnet åt mej så det var riktigt mysigt faktiskt.
När jag höll på och jobbade strax efter så kom tvåav mina jobbarkompisar på besök genom skogen. Vi blev sittande på altan och drack kaffe och pratade. Sånt är mysigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0