Lilla fågel blå!

Min förmiddag gick åt till diverse sysslor härhemma. Det är inte klokt vad jag städar och plockar. Går liksom på djupet med sommaren och den kommande hösten vad det gäller grejer och kläder. Kanske inte så ofta jag har tid eller så kanske det har med lust att göra. Vem vet! Åkte i alla fall till Västerås strax efter lunch där jag sammanstrålade med Jenny, Mimmi och Svea vid kajens fik. Mysigt och glassigt att sitta där. Sedan var vi till Ikea och shoppade tills det var dags att plocka upp Eddie som slutat skolan. Vidare till Dollarstore för mera shopping. Jenny for sedan vidare till sitt och vi andra drog till Östermalmsgatan för matlagning och byråskruvande. Framåt åttatiden var jag tillbaka hemma och lastade ur det mesta av allt som jag ska förvara tills vidare som tjejerna inte behövde för tillfället. Tur jag har gott om plats i källaren!  Annars har kvällen varit lugn och fin !
Vackert från min powerwalk rutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0