Men hej!

Tänk att jag inte tar mej tid som förr att skriva här! eEgentligen är väl allt som vanligt vad det gäller det jag gör! Jobbar och stökar med huset och åker på loppis! Just nu har jag fullt upp med att skaffa och lägga plattor på framsidan av huset. Ny skottkärra har jag också,en present jag fick på min födelsedag i söndags.Värmepump till huset är på gång och det i sin tur gör att jag kommer att bli av med BMW:n som står på min gård. Faktiskt en mycket lyckad deal på gång vad det gäller det! Tänk att jag får garaget ledigt i vinter så jag kan jobba med betongen plus ta in Skodan om det skulle behövas. Nu är det lite mat på G och sen plattläggning en stund! See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0