Min lediga dag

Idag vaknade jag utsövd till en ledig dag. Kaffe och macka på sängen och sen lite småstädning och undanplockande härhemma. Vid 12-tiden plockade Eddie och jag upp Marie på stationen och så for vi till Barkarby och Kista för lite shopping. En varm och solig dag fick vi..Mat blev det på Levinskys i Kista. På väg hem stannade vi för fika på Dinners i Ekolsund. Här är utsikten!
I morse när jag spatserade i trädgården såg jag att flera av blommorna jag väntat på hade slagit ut. Glömde ta en bild å skulle göra det nyss.Då hade de rackarna slagit ihop sig igen för nattvila. Men man kan ju ana vad som gömmer sig därinne!
I morgon skall jag ta en bättre bild,bara att hoppas att det blir soligt så den vågar blotta sej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0