Morgonsysslor

Vaknat och hunnit dricka kaffe i sängen,mysmorgon med andra ord! Var ut och kollade in om snigeln låg kvar på sin plats men det gjorde den inte! Undrar var den är nu då? Under någon annan platta som jag behöver lyfta på eller vaddå?
Annars har jag också plockat lite med pelargonerna som börjar bli lite höstslitna,men de blommar fantastiskt fint trots allt! Ställde ut de röda gerberorna på grindstolparna också. Om vädret håller sig så här så får de vara ute på nätterna,det är ju för tidigt för frost egentligen! Jag har nog bestämt mej för att plantera det vackra prydnadsgräst på baksidan så länge,meningen var att det skulle stå på framsidan mot staketet men jag avvaktar nog tills all plattläggning är klar så jag inte är för snabb att plantera. Höstanemonen jag planterade igår ser ut att trivas alldeles utmärkt på platsen den fick! Vad bra!
Här är just en sån Anemon som jag fnissar tillsammans med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0