Pantersnigel!

Det visar sig efter en stunds googlande att saken under min stenplatta kan vara en pantersnigel och inte alls farlig isåfall! För växterna alltså! Tdligen förekommer de inte i någon större mängd och de äter vissna och torra växter! På ett ställe läste jag t om om en person som studerat dessa varelser och säger att de kan motverka mördarsniglar. Kommer inte ihåg på vilket sätt och jag vill inte läsa nå mer angående detta ämne ikväll. Då får man väl mardrömmar! I alla fall låg den kvar på samma ställe och på samma sätt alldeles nyss när jag var ut och lyste på den! Alltid något positivt med det tror jag! Det första jag gör i morgonbitti är att studsa upp ch kolla om det hänt nått nytt under natten! Glöm sniglar nu och njut av tanken på att en ledig dag väntar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0