Puh!

Hallå,nu är jag tillbaka efter en härlig weekend i Västerås! Redan i fredags landade jag där och kom inte hem förrän sent söndag kväll. Underbar släkt, vänner och annat mys har funnits runt mej hela tiden! Flygand fläng kan man kalla det! Idag har jag jobbat ,varit på loppis och hunnit fram och tillbaka till Västerås igen! Nu senare på kvällen har jag försökt reda upp lite hemma också. Det är lätt att det blir stökigt när man aldrig är hemma annat än sena kvällar. Konstigt nog kanske men saker åker bara hit och dit,jag tänker att det tar jag sen,men det är riktigt skönt när "sen" är ganska långt borta. Men nu skall det väl strax bli lugnare ett tag. Det är ju faktiskt skönt att vara hemma och mysa också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0