Regnskit!

Herregud vilken kväll kändes som en sån där trist januarikväll när man varken kan gå ut eller kommer på något att göra inne. Då är det tur att det finns facebook och sms så man kan umgås med vänner i alla fall. När man hör till dem som var med då datorer inte fanns är det fortfarande rätt häftigt att tänka på att man faktiskt klarade sig i alla fall då. Men på det planet tycker jag inte det var bättre förr. Det här är verkligen bra och uppiggande! För en stund sen satt jag och tittade på några av mina tusentals foron som den digitala världen berikat mej med. Helt underbart att minnas till, Jag blir så uppiggad av att se dessa bilder och att lyssna på all musik jag sparat på min hårddisk. Nu ska jag sluta låta som en gammal stofil och bli lite social på nätet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0