September kommer snart...

Ikväll blir det en tidig kväll,framför mej har jag en jobbarhelg och då vill jag vara pigg och vaken! Det jag gjort sen hemkomsten från dagens jobb är att fortsätta räddningsarbetet vad det gäller alla halvdränkta blommor som behöver få torka upp. Det känns verkligen höstlikt,både för att jag plockar undan i trädgården bit för bit,men också för att jag vet att imorgon är det en ny månad. September och det är ju den första höstmånaden på året. Visserligen har vi en massa underbara och fina höstdagar framför oss att göra utflykter och loppisvändor på och det ska jag hinna med en hel del av hade jag tänkt!
Annars vill jag säga att jag har massor av varma tankar för såna Smurfar som är ute och jobbar i detta regnväder vi haft idag. Jag vet ju hur lätt det är att bli sjuk när man far ut och in mellan värme och fukt!  Kan vara riktigt tufft och energikrävande. Bara de bästa klarar det!
 
Kanske tårar kanske regn,vad vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0