Sluta regna då!!!

Nog för att det regnat mycket denna sommar, jag har verkligen försökt bita ihop och göra det bästa av det i alla fall. Men idag blev jag faktiskt riktigt sur och besviken när det började regna ordentligt precis när jag slutade jobbet.Jag hade verkligen sett fram emot att få jobba på framsidan med plattorna idag. Men det bara fortsätter att regna och det har tom åskat en sväng. Nä det var surt i dubbla bemärkelser.Istället får jag tänka på att det snart är helg och då ska jag ta mej för en massa roliga saker hade jag tänkt. Riktigt vad och hur är inte helt klart än,men planerna håller på att formas vartefter. Ja ikväll får det väl bli en innefixar kväll då,lika bra att inse det!
 
 
Å nu när det känns så här höstlikt och trist så börjar jag sakna photoshop som varit så viktigt i såå många år för mej. Sedan kameran gick sönder så har det ju inte varit som förr. En van redigerare vet att det inte räcker med en jävligt bra mobilkamera om man vill skapa konst av bilder                                                       r. Det är så kul att skapa såna här små grejer till dekoration på olika sidor man är på. Ska nog sjutton öppna shoppen och göra nått nytt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0