Fest

Tidigt i morse kom jag hem till Enköping efter en riktigt härlig 50 års fest ute hos hojklubben Tramps utanför Västerås. Det var allas vår Sören som bjöd till den största 50 års fest jag har varit på någonsin. Hela "kåken" var proppfull med glada gratulanter från hela Sverige och även från Tyskland.Sen i torsdags har det strömmat förbi flera hundratals gäster. Man kan bara beundra Sören denna speciella person som jag har haft äran att komma riktigt nära. Jag har känt honom sen tidigt 80 tal så det har ju gått sina varv.Igår på födelsedagen hade Sören rakat av sej både hår och skägg dagen till ära!
 
 
Om du vill se när Sören vinner ett pris för sin hoj i Tyskland så titta ca 3,30 in i klippet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0