Kylan gör saker sega!

Ja nu är jobbarhelgen avklarad och den gick som den skulle! När jag kom hem och skulle starta Lillskodan så ville den inte. Det kan man förstå i den här kylan! Man är ju lite svårstartad själv ju! Men nu är jag igång i alla fall. Jag fick gå för att uträtta de ärenden jag hade och så var det med det! Väl hemkommen vid halv åtta tiden så var det riktigt rart med en dusch. Nu pysslar jag i huset och har bl a satt upp den stora fina svarta julstjärnan i köksfönstret. Jag kommer ihåg att det var bland det första jag hängde upp vid inflyttningen här i huset 2008 så det skulle se mysigt ut innan renoveringen blev klar. Den är väl inte klar än så då får stjärnan symbolisera det numera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0