Spännande utflykt!

Hej igen, Imorse kl halv åtta kom jag hem från en Stockholmsvistelse som påbörjades igår förmiddag. Tåget till Stockholm med vännen min. Vi strosade runt och besökte massor av butiker ,matställen och pubar. Vid 23.25 skulle vi ta sista tåget hem men det blev inte så! Vi hade köpt biljetter och skulle just kliva på när tåget åkte. Ja så nära var det,jag kunde ta på sista vagnen när tåget for iväg! Så var det med det! Då började en spännande natt som tillbringades på olika nattöppna ställen och även utomhus mitt i natten. Rätt kallt var det men vi var riktigt bra klädda så det funkade. Vid fyra femtiden på morgonen frös vi nog båda lite men det var nog mest av trötthet! som tur var så shoppade vi inga tunga saker att bära på heller. Egentligen blev det en mycket mer minnesvärd resa än om vi kommit hem som vi tänkt. Egentligen skulle jag jobbat idag men jag kunde ta flexledigt och sova ut. Jonas stackarn började jobba vid halv fyra och har nu dragit iväg nedför snöiga stigar tlii sina kära kunder! Jag ska fortsätta pyssla här hemma i stugvärmen!
Snow Fairy ShowergelPrinceVill du bli stucken av din prins?

Nä vi trodde väl det. Vår mest utsökta och sofistikerade rakkräm, för att göra varje morgonrakning till ett nöje. Vi har proppat denna krämfull med saker för att mjuka upp din skäggstubb, vårda och skydda din hud samt få hyveln att glida bra. Linfrögele ger en skyddande hinna, rosenvatten mjukgör huden. Kakaosmör, mandelolja, linfröolja och sheasmör återfuktar den och bivax gör att fukten stannar kvar sam hindrar rakbladet från att skära för nära.

Karma

Det blev en påse från Lush med hem med diverse gott luktande grejer. Hårschampoon och tvålar också förutom det på bilderna. Gillar det stället,men tyvärr har butiken i Västerås upphört. Uppsala och Stockholms central gäller nu!


Kommentarer
Postat av: Irene

Kära hjärtanes. Du har inte glömt att din kompis bor i Stockholm, och gääärna gett er ett rum under natten. Glöm inte det älskade vän. Kram o kärlek till dig.

2012-12-11 @ 18:24:21
Postat av: Chevalena

Visst tänkte jag på att slå dej en signal,men tyckte det var så sent att störa en vanlig vardag när ni skulle upp och sånt! Tack snälla i alla fall!

2012-12-11 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0