Hej där!

I flera dagar nu har det brunnit i ett flislager på tippen här i Enköping. Här där jag bor har det luktat grillad korv sen dess. Det känns som det luktar om allt,kläder,håret,hela mej själv. Det kan ju vara charmigt om man verkligen är på en skogstur och gör en brasa för att grilla,men så här känns det inte så vidare trevligt med den doften.
Idag kom jag i alla fall ifrån jobbet den tid jag skulle sluta,promenerade fram och tillbaka för hälsans skull,lite kallt men att klä mig varmt på rätt sätt är jag bra på. Egentligen kan jag inte i år fatta hur jag pallade att jobba ute förra vintern,i år är det ju en barnlek,och förresten så åker jag ju mest bil numera på jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0