Kära nån då!

En inköpsrunda till Öb har avklarats. Egentligen skulle jag köpa något bra avkalkningsmedel till diskmaskinen,för här i Enköping har vi rejäla besvär med det kalkrika vattnet som gör avlagringar på allt och alla! Hittade inget som verkade bra där så jag får kolla vidare. Istället blev det en massa annat rengöringsmedel och liknande som är bra att ha i lager. Gillar även kryddsortimentet från Kryddhuset som de har där. Det finns en hel massa trevliga blandningar som jag brukar experimentera med. Idag blev det citrongräs och lök krydda i en kvarn. En sväng förbi brödet och fiskarna som sålde ut sitt vintersortiment för att göra plats åt vårkollektionen,blev det också. Fick med mej några glasfat och en uteblomkruka bl a. Nu surrar jag runt här hemma och småstädar och pysslar med sånt jag har lust!

Ha vad kul! När jag googlade på brödet och fiskarna enköping för att visa en bild på butiken här så hittade jag en bild på mej själv bland svaren. Den låg där från ett inlägg jag gjort 2010 om att jag även då var där och fyndade


Ha,sök på brödet och fiskarna enköping så hittar du denna loppa! Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0