Åren går!

När jag hade ätit ikväll så blev jag verkligen övermätt.Inte bra att först vara nästan utsvulten och sen bara äta en jätte portion sådär,det vet jag ju men inget kunde hejda mej! Råstekt potatis ,det gillas!
Nu har det gått över och jag är i slutklämmen på arbetet i näringslära.Jag avslutar för idag och finputsar i morgon,sen är jag klar,med hela utbildningen,kan ni fatta!
Mellan varven har jag tiitat på lite olika avsnitt i en serie om Keith Richards liv,vilket fenomen han är helt otroligt begåvad! Gissa om han kommer att bli hyllad den dan han lämnar jordelivet. Visst är han uppskattad även idag för det han gjort av många många människor, men vissa ser ju honom bara som en drogkung,tänk så då,jag lyssnar i alla fall!








Jo samma kille på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0