Borttappat!

Nu har jag varit slarvig igen och förlagt grejer! Den här gången handlar det om ett paket mjölkfritt smörgåsmargarin. Jag hade med mej det till jobbet igår, tror att jag stoppade det i en påse för att ta med hem när jag gick på ett möte på väg hem från jobbet. Men hem kom det inte i alla fall. Å på jobbet fanns det inte i kylskåpet och någon påse hittade jag inte. Tror inte jag hade påsen med till mötet men är ej säker. Paketet var öppnat dessutom så det här kan bli intressant! Ska jag verkligen gå tillbaka till vårdcentralen där mötet var och fråga,hej har ni hittat ett paket öppnat mjölkfritt smör,jag kan beskriva det om ni vill! Köpte i alla fall ett nytt som är på plats i kylskåpet när jag åkte från Västerås ikväll. Annars har dagen varit bra och trevlig,jobbmötet rullade på och bilen har startat snällt och lydigt efter batteriladdningen i helgen! Strax ska jag ta hand om den väldoftande tvätten som hunnit torka sen jag hängde den innan jag åkte och så funderar jag på vad jag ska köpa för cykel  till våren!

Nirve Island Flower dam, svart
Det här är faktiskt en dam cykel, 6000 kostar den. Cool men kanske inte praktisk när man vill ha med sej lite grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0