Citrus paradisi !

Idag när jag på lunchen skulle köpa min favorit röd paprika till lunchen så var vågen i kassan trasig och jag hade inte tid att vänta ,så jag skippade den. Sen dess har jag saknat mina antioxidanter och tar nu till en grapefrukt som fanns hemma istället. En nyttig liten rackare det med. I min värld finns inte att jag skulle hälla nå socker på den godingen,utan ät en halva med tesked på klassiskt viss och njut av när nyttigheterna stänker runt dej!


http://www.sund.nu/docs/artikel.asp?td=20090430&art=954&tem=3


Kommentarer
Postat av: Irene

Prova att skala grapen som en apelsin, o ta bort klyfta för klyfta och skala den tills du bara har fruktköttet, pilligt men godare.

2012-02-01 @ 17:43:20
Postat av: chevalena

Lite pillrigt som du säger ,men man ska ju inte ha bråttom när man äter så det är ju ett bra tips kompis!

2012-02-01 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0