Eluttag och dammsugarpåsar!

Ja här blir det saker gjorda,men på mitt alldeles egna städ sätt. Medan jag håller på kan det se rörigt ut,det gör det väl för alla,det är väl därför man städar kanske ,för att det redan är rörigt! Jag är i alla fall nöjd med att jag redde ut en rejäl kabelhärva och kopplade om grejer mellan olika kontakter och så.Så att allt inte ligger framme på golvet. Det är inte snyggt! Tänk att jag aldrig kan bli nöjd med antalet eluttag där jag bor. Men bor man i äldre hus så är det väl så,fanns väl inte så stort behov då förr i tiden av elektriska manicklar! Nu ska ju allt pluggas i väggen och helst sitta i så alla bra och ha grejer kan laddas och sen bli sladdlösa! Ja,ja detta prylsamhälle,men jag är inte bättre än nån annan så det så!




En annan bedrift jag gjort idag är att byta dammsugarpåse. Hur kommer det sej att jag har så många olika sorters dammsugar påsar men ingen till min nya dammsugare. Som vanligt fick jag klippa till en gammal och sätta dit,så är det alltid. Mina dammsugarpåsar passar aldrig! Men nu funkar det så det är bara att blåsa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0