Färdig!

Det känns faktiskt lite speciellt just nu, lite som att jag borde fira mej själv! Nu är alla,alla,alla uppgifterna i undersköterske utbildningen klara! Det känns lite vemodigt men stolt är jag,för det har gått riktigt bra. Till en början sa jag, det är inte betygen det handlar om ,det räcker med G, så man ändå klarar sej. Men det funkade inte för mej,nej, ge mig på Mvg uppgifterna ville jag prova,i flera fall funkade det å nu väntar jag bara på en validering och sen plockar jag ut betygen. Men jag har redan bokat en tid hos en yrkesvägledare för att diskutera fortsatt utbildning och vilka möjligheter som finns när man samtidigt vill jobba minst heltid samtidigt! Distansutbildning that's the name of the game! Tänk vad kul jag har haft alla dessa kvällar då jag facebookat ,bloggat och pluggat samtidigt!

 SVOK kan rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0